2011-03-16
 20:32:08

♥ Dag 3 – Mina syskon.

Jag har 2 syskon, Adam och Mathilda.

Mathilda:
Mathilda är 13 år och fyller år 26 juni. Hon tränar gymnastik, samma grupp som jag gick i. Hon älskar Johnny Depp, men hon skulle överleva utan honom. Hon är alltså inte som mig, haha..
Jag älskar min syster för att hon alltid lånar ut saker till mig, som tex hennes data, den jag har gjort alla blogg inlägg på, kläder och annat kul :) hon är snäll, även fast vi bråkar och hon för stunden kan vara riktigt dum. Hon är lite korkad också, sorry Mathilda om du läser detta men jag kan ju inte ljuga, fast jag vet ju vart hon har fått det ifrån.

Konversation mellan mig, min kusin, och Mathilda.

vi kollade på Sweeny Todd

Min kusin: Vad konstig ljus det är på filmen..
Jag: Det är liksom svartvitt..
Mathilda: Men det såg ju ut så i London förr i tiden! Hallå?

Gud vad jag skrattade, till och med jag fattar att det är färg i världen. Da?



ganska kul att jag blir bra på bild ni vet...

Adam:
Min lillebror som är 6 och fyller år 27 juni, dagen efter Mathilda! Hihi.. :D
Det var julafton när jag fick reda på att jag skulle få ett syskon, ni fattar inte hur glas jag blev. Och sen när han kom blev jag ännu gladare, såklart.
Han kan ibland vara lite jobbig, eller ganska jobbig. Men jag älskar han ändå! <3
Idag när jag var på mitt rum ropade jag på honom. Jag gick upp för trappan och han kom ner samtidigt, så slängde han sig i min famn och gav mig en puss och frågade om jag ville spela fotbollsspel med honom, såå söt! :D



aw :')



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: