2011-10-09
 10:19:54

when a stranger calls.

Bloggade jätte dåligt igår :( Kollade typ på Desperate Housewives igår typ hela daagen innan jag åkte tiill min moster på middag, och sen vidare till min kompis! Det var äldigt trevligt, och vi hade super  kul!

Haha, jag hade ttagit med min data och så skulle vi kolla på film, men Maja kunde inte koppla upp den på deras tv, men tillslut så lyckades hon i alla fall ;) Filmen vi skulle se var When a stranger calls, och ni som har sett den bbvet hur läskig den är, men i alla fall hade jag spolat fram för jag skoulle visa en jätte läskig scen, och precis då lyckas Maja få upp bilden på Tv:n, och jag börjar skrika och bah: STÄNG AV! STÄNG AV!
Gud, vad vi skrattade, hahahhahaha!
Det slutade alltså med att vi inte såg den filmen, utan istället såg Mr.. Beans Semester, och den är verkligen störande, man blir sååå trött på honom ;)

Men nu ska jag försöka plugga! 

puss!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: