2011-05-09
 18:00:55

I N S P I R A T I O N



Jag och min familj var i stan igår och käkade, himla trevligt! Åt 4 små rätter, och till efterrätt åt jag en kul glass, kokos och äpplekanel smak. Mums!
Vi gick till en glass kiosk och köpte glassen, mittemot Grönan och på höjden där, väldigt fin utsikt. Fick då syn på klistermärket ovan, City Hall.

" Let's go to city hall tomorrow, I don't want to spend another day not being married to you" - Meredith Grey

Åh gud, det var som om dom visste att jag skulle komma dit och därför satte dom satte dom dit den. Om det gjorde min dag!

Idag var jag i alla fall sjuk, har inte gjort så mycket, kollat Grey's, tro mig det är bästa medicinen om man är sjuk, slappat, städat och ingenting.
Ikväll ska jag väl plugga lite, eller skriva rent mitt personliga brev som jag ska ha med mig på en JOBBINTERJUV, japp ni läste rätt!!!, på onsdag. Angående sommarjobb, tänk hur mycket cash jag tjänar då och hur mycket jag kan shoppa? Har ju som mål att tjäna 30000 i sommar, och får jag jobbet kan jag nog ganska lätt fixa de :)

Men nu känner jag att jag bara babblar på!

puss
ps. jag är inte den som uppdaterar bäst, men det är skönt att kunna skriva av sig ibland ds.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: