2011-09-27
 21:12:57

bad work.

Känner mig helt meningslös. Känner mig inte bra på något. Känner inte att jag förtjänar något. Känner ingenting. Helt tomt är det. Helt tomt...

Ni vet när man gjort något man ångrar och vet att man kanske inte kan ta tillbaka det? Så kännsdet i mitt hjärta just nu. Ångrar allt. Fet mycket. Skulle gå tillbaka i tiden om jag kunde. Önskar att jag kunde. Snälla, kan jag inte få göra det? Just this once?
Jag är helt jävla meningslös. Vill bara sova bort all smärta, men nej, för jag har 100 sidor som jag ska kunna till ett matteprov nästa tisdag. Please kill me....



och inte heller känner jag för att lägga upp en ny jävla bild.


ELIN- fashion, inspiration, style

- allt är bra med mig! sj? :)



PUBLICERAT: 2011-09-27, 21:33:30 | URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: