2011-09-26
 20:05:23

fighting for peace is like fucking for virginity.

Har verkligen lärt mig att man ska passa sig för saker. Åh, ångrar allt jävligt mycket just nu. Har även lärt mig att man inte kan lita på alla. Och att vissa bara inte är ens vänner. Att dom sätter andra före. Men jag lär mig fortfarande, och någon dag är jag stor no att inte göra samma misstag igen.

Hatar verkligen måndagar! Börjar åtta och slutar halv fem, dock har jag en håltimme på två timmar innan sista lektionen så då kan man plugga! Åkte hem sen, kollade lite på Desperaa Hemmafruar ( så himla bra ) och sen spelade jag lite fotboll med min kära bror, åt, och nu sitter jag här. Ska plugga gärnet nu i en timme och sen belöna mig själv med Svenska Hollywood fruar! Älskar det programet! Även spela lite WORDFUED, heter rebeccaguve , för alla er som undrar.

Nej, nu ska jag plåga mig själv (läs:plugga)



Puss!


belle

Ja, han är alldeles underbar : ) och så vacker med allt sitt skägg <3 (min lilla personliga fetish, ALLA blir snygga med skägg, till och med tjejer).



Fan vad skönt att läsa om din misär angående pluggning etc. SKönt att man slipper det nu :D Visserligen lever jag nu i min misär av arbetslöshet men det tänker vi inte på nu : ))))



PUBLICERAT: 2011-09-26, 21:46:55 | URL: http://bellibobi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: