2011-09-21
 10:03:00

it's way to easy to fill yourself with hate.

Komplex, komplex, komplex. Det finns så många tjejer (och killar) som har komplex för sin kropp. Och speciellt vi tjejer. Även jag, och dom som inte har det och trivs med sig själva tycker jag ska ha en jävligt stor aplåd.

Alla skylltfönster med snygga modeller, alla kommentarer osv gör att vi mer och mer hatar oss själva, eller något med oss själva.
Jag tex hatar mina lår, dom är tjocka, dom går ihop, dom är fula, min näsa är jääääääääätte stor, fina fötter är för breda, mina fingrar är för tjocka, jag är lång så om jag har klackar ser jag ut som en jätte. Ah, ni förstår.
Men jag försöker verkligen att bättra på detta och tänka att det kanske finns någon som är längre än jag, någonsom har större näsa än jag, någon som är tjocakre än jag och trivs med det.

Något som jag kan bli irriterad över är att alla supermodeller är smala, alltså då snackar vi supersmala. Och då känns det som att dom vill få alla att se så smala ut och att det är fel att var tjock!

Men som Lady gaga säger"I'm beautiful in my way and God makes no mistake!"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: