2011-10-10
 17:04:39

when nothing goes right...go left!

Vet ni vad jag hatar? När man på söndagen, elelr vilken adg som helst, planerar för morgondagen, eller planerar saker man ska hinna med nästa morgon innnan man går till skolan, som till exempel att blogga!
Ställde klockan på 6, men går upp halv sju! Äter frukost i ca 20 min, ooch sen ska jag sminka mig, bortsa tänderna, klä på mig, packa väska osv osv! Och då hinner man ingenting ju! Blir så trött på mig själv! och jag måste också gå och lägga mig tidigare, så jag orkar gå upp! ;)

Men, började åtta och hade svenska prov - kunde inte tänka! Matte - kunde inte tänka då heller. Lunch - gick inte och äta. Biologi - tänkte väldigt mycket på att jag ville dö. Spanska prov - funderade starkt på om jag skulle hoppa framför tåget efter skolan.
Min dag idag, har inte haft en bra dag :(



tagen med picplz


sandra

Åh vilken underbar blogg du har!!! :)

Riktigt snygg tjej är du och grym stil :)



PUBLICERAT: 2011-10-11, 19:54:40 | URL: http://melms.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: