2011-04-20
 12:28:06

Balklänning!

hittade en klänning jag ville ha, dock kostade den 15000, men den är så värd de, här är den:



Dock förstår jag om den var dyr, eftersom det var en J Mendel klänning. Sen hittade jag en annan, dock vill jag ha en långklänning, detta är en klänning i chiffong, och något sidenimiterat material överbysten, av märket Marchesa. Problemet är bara att den finns i USA, och dom sheppar till typ alla land förutom jävla fitt cp Sverige!!!! Damp jag fick då!!! Men dom sheppar till Norge och vi har några vänner där, så det kanske löser sig! Tänker inte lägga upp den här på bloggen, men gissa vem som har en likadan?????????????????? Om jag är glad över att den är så billig!!!!!!!!!!!!!!! Den kostade bara 2000! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: