2011-04-13
 19:51:34

I was @ hannas place

Yup, så var det. Hade Nationella prov i engelska så gick dit när jag slutat, vilket var tidigt. Var skit mysigt, jag, Hann och Malin lagade mat och försökte plugga. Det var kul tills det gick snett, orkar inte skriva och bör inte det för den delen heller, jag vet ju vad som hände förra gången :(

Men jag kan säga en sak, jag blir ledsen när ingen tror att jag kan finnas därför en. Jag ber om ursäkt och ändå får inte jag smset, " det var dumt av mig att stöta bort er när jag behöver er som mest" och er, det måste vart jag och Hanna, men bara Hanna fick sms. Varför kan inte jag få finnas där, jag vill ju de. Jag vill att folk ska kunna se mig som en vän, en bra vän.


malin

jag skrev till er båda. Du är en bra vän rebecca! <3



PUBLICERAT: 2011-04-20, 22:20:14 | URL: http://passion4fashion.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: