2011-10-06
 11:09:00

Free Falling

Grey's Anatom igår alltså. Jävlar vad bra det var.
Men det var så synd om Meredith när hon pratade med Owen och bah: "Vet du hur det känns att ha en mamma som inte vill ha en? Minmamma var en Chrstina. " Åh, stackars Meredith.
Och jag hoppas att dom inte måste lämna tillbaka Zolah, för jag tror att Zolah kommer hålla ihop Meredith och Derek, och jag hoppas verkligen att Meredith får tillbaka sitt jobb snart!

Och jag är så irriterad på Alex, det Meredith gjorde var fel, men det var mer fel av Alex att skvallra, jag menar Meredith har gjort allt för Alex, han har fått bott hos henne osv!

Åh, det var så hemskt när Owen opch Calli var på brottsplatsen och Callie bah: "Jag borde gå ner, jag är ortoped" Och Owen bah: "Du har en fru och ett barn"
Men ursäkta, som att inte du har det?
Och jag hatar att det inte är dubbelavsnitt i Sverige, för nu slutar dom mitt i avsnittet ju! Men, det är bara att vänta tills nästa vecka!



Åh, fina ni!

Vad tyckte ni?


michelle

Hejhej, vinnarna av veckans blogg är utsedda, kolla om det var du var en av dom, elr också får du ha en toppenkväll ändå;D//kram!



PUBLICERAT: 2011-10-07, 18:15:37 | URL: http://tofteers.blogg.se/
SANNA

Hej Tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram



PUBLICERAT: 2011-10-07, 22:31:08 | URL: http://sannaakarin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: