2011-10-05
 09:42:38

Godmorgon!

Har haft en underbar morgon, verkligen! Gick upp halv åtta och kollade på Vakna med the Voice, eftersom Whitney Port skulle komma då! Gjorde frukost strax efter det, hallonsmoothie, mums!
Fixade mig samtidigt som Vakna med the Voice var på = HÄRLIG MORGON!

Har lite ångest över vad jag ska ha på mig idag, funderar på svarta jeans och en tröj/blus som är beige, med en svart remsa i mitten typ och svart krage och knappar, vet ni vilken jag menar? Från H&M är den i alla fall!
Måste verkligen köpa ett par nya svarta jeans, så som jag använder nu inte blir urtvättade! Kanske ska göra det idag om jag ändå ska till stan och träffa Whitney Port?

Förrestän, någon mer som ska dit?



tagen nyss.

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: