2011-09-24
 22:15:34

sorry 4 the bad work.

Sitter och lyssnar på Christina Aguilera, ska snart kolla på lite Grey's!

Hade match på morgonen, jag gjorde ett mål, åkte till kista med Rebecca, haha tog typ en timme för oss att åka dit, men vi kom dit i alla fall! Hittade en såååå snygg skinnjacka, och sen med en pälsväst till! Så sjukt snyggt. Inne på Salt och båda för endast 1050! Kap eller vad?!
Ska nog köpa det till min födelsedg! Eller vad tycker ni?

Förövrigt så har jag ingen anledning till att jag inte bloggat idag, för att jag inte haft tid? Nej, jag vet ine, men ska gå nu, Grey's väntar!

Puss!


Sara

Hoppas kvällen varit fin :)



PUBLICERAT: 2011-09-24, 23:12:35 | URL: http://aamaziing.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: